شناسهٔ خبر: 173536 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای فاز اول تعریض و بهسازی محور ابهر_قیدار

راهداری زنجان کارشناس اداره ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اجرای تعریض و بهسازی فاز اول محور ابهر قیدار به طول ۴.۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، علی یوسفی، کارشناس اداره ابنیه فنی این اداره کل پس از بازدید از پروژه تعریض و بهسازی محور ابهر_قیدار عنوان کرد: تعریض و بهسازی پروژه مذکور از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مدت زمان تعیین شده به اتمام برسد.

وی در ادامه هدف از اجرای این پروژه را ارتقای ایمنی مسیر، کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش ظرفیت عبور و مرور عنوان کرد.

یوسفی بیان کرد: این پروژه به طول ۴.۵ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۸۶۰ میلیارد ریال از محل حذف نقاط حادثه‌خیز در حال انجام است.

وی افزود: تعریض و بهسازی جاده‌ها می‌تواند نقش موثری در ارتقای ایمنی داشته باشد و این اداره کل از هیچ تلاشی در این امر دریغ نمی‌کند.

کارشناس اداره ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان در ادامه عنوان کرد: در پروژه مذکور زیرسازی، روسازی و ابنیه فنی نیز اجرا می.شود که با تکمیل طرح، عرض این محور پرتردد به بیش از ۲۰ متر می‌رسد که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای دارد.